Fly away, and please take away the pain.

Vaken igen. Somnade först vid hm. Åtta kanske, eller lite efter. Men vaknade vid tio, sen vid ett.
Sen for jag ut med Kelly och sen väntade vi in Emil, för att röka och prata.
VI hade trevligt, men eftersom det är nollgradigt så var det kanske inte det
bästa vädret att vara ute på.

Men en sak gjorde det helt värt det, förutom sällskapet då.
Stjärnhimlen. Alla som känner mig bra, borde veta att stjärnor
är nog det bästa jag vet. Det vackraste, fridfullaste och bästa
jag vet. Stjärnor lyssnar alltid, och stjärnorna tror jag på.
Jag känner mig trygg under stjärnhimlen.
När jag var liten kunde jag ligga i timtal i en snödriva och bara blicka upp
på dessa vacka fenomen. Underbart. Ibland känner man sig så fri,
samtidigt så instängd. Stjärnorna i mitt hjärta. Amen to that.

Men, ja somsagt. Nu ska jag bara invänta skolstarten.
Klockan är 04.11. Sommarlovet är slut.
Klockan 09.30 kommer jag att sitta med massa redan
skoltrötta och endel peppade elever i aulan. Önska mig
lycka till, och för guds skull, låt mig överleva dagen och resten
av året. Tusan.

Glöm inte bort frågestunden heller. Vi hörs. Kram.
Matilda.

Don't go back to the shadows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner