Vårt svenska rike står i brand.

Kvällen har varit lång, eller väldigt kort.
Delvis bra, delvis dålig. Mest dålig.
Jag är bekymrad över hur världen börjar se ut.
Varför känns allt dåligt som mitt fel?
I'm done. Minst sagt. Och snart börjar skolan också.
Save me
! :l

Och vad fan håller jag på med?
Ordgåtor, jag vet. Men jag måste få skriva av mig.
Jag har inte druckit en droppe, eller gjort några dumheter
av något slag, ändå känns det som att jag är helt död och
huvudet typ ska falla av. Mens har jag också, great.
Klockan är alldeles för mycket och jag ska till Umeå ikväll.
Har jag packat? Knappast.

Fanfanfan vad världen spårar.

And what now?
No idea. Sängen kanske...
Ska bara kika runt lite först.
Later
Matilda



I suppose all good things are born to die.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbar blogg med intressanta/bra inlägg :)

2009-08-09 @ 23:37:33
URL: http://thiiildiiiz.blogg.se/
Postat av: KellyLee

Det är ganska mycket, eller jag ändrade mig, stryk det första!

Det är BARA mitt och Jonatans fel att du känner så!

det är vi som är dummis-skallen & Kukskallen...

2009-08-10 @ 01:46:46
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner