I send you a big hug and a kiss from Sweden to the US!

Nu har jag pratat med världens bästa syster i telefon. Ellinor.
Jag saknar henne så fruktansvärt mycket. Vi pratade om när
jag skulle hälsa på och sådär. Hon är ju Au-pair i florida.
Antingen blir det i mars, april någongång eller i sommar. Vi ser väl.
Jag har blivit så fruktansvärt peppad på att släppa alla tyglar och uppnå mina
drömmar, men snart är det ju min tur också.

Peppar även Metaltown i sommar, hoppas verkligen det blir av!
Allt känns inte så hopplöst trots allt. Tur jag har syster som låter mig
bevara mina drömmar, och berättar att ingenting är omöjligt, älskar dig
Matilda.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack finaste finaste du vad glad jag blir! Du är underbar och jag vet att du kommer få dig ut i världen och göra det du vill också. Jag ska hjälpa och stötta dig hela vägen, det vet du. Ingenting är omöjligt!



Älskar och saknar dig oerhört mycket! <3

Massa kramar

2009-12-04 @ 20:08:20
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Nej jag har ej flyttat, jag bor fortfarande hemma ;D

2009-12-04 @ 20:51:16
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner