Love, love.

Har inte börjat se film än. Fastnade i ett spel.
Typiskt mig.

Har tänkt på en sak rätt länge nu. Att jag saknar kärleken.
Brukar stanna upp och tänka ibland hur bra den kan vara, och
hur fruktansvärt dålig förstås. Innan jag hade mitt senaste  förhållande
så tyckte jag mest att det var skönt att vara singel. Nu känns det nästan
tvärtom. Det skulle vara mysigt att ha någon att bry sig om och mysa med,
inte bara någon random kille som bara vill ses en eller några gånger bara
för att få sig något skönt så att säga.
Nej, somsagt jag saknar kärleken. Och ibland när jag ser en söt kille kan
jag fundera hur han hade varit som förhållandemänniska, hur han skulle ha behandlat mig osv.
Jag börjar nog bli galen. Eller nåt. Jag vill nog ha någon, men inte vemsomhelst.

Jag ska försöka att inte leta kärleken, den ska få hitta mig.

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Fan vad söt du är. Du beskriver dig som en vän jag verkligen skulle vilja ha. Du är fan bäst. <3

2009-12-13 @ 02:26:34
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner