När mörkret faller.

Tja bloggen! Jag kom typ nyss hem från skolan.
Dagen har varit rätt mysig.

> Började 12.05
> Fick teaterbyxorna som jag hade beställt
> Har lämnat in allt som ska lämnas in (utom insändare då)
> Fick måla på Scenisk produktion
> Fick se film på Religionen
> Fick VG i religion

Öh. Kommer inte på något bra med samhällsen.
Förutom nöjeskrysset då.
Note to self: Fredrik borde bli Engelskalärare istället.

Andra saker att vara glad över.

> Börjar 11 imorgon.
> Får jullov imorgon
> Studentmössan är betald
> Balzac på fredag
> Har hittat en studentklänning jag vill ha

Öuhm. Ja. Det var nog det.
Ha en fin dag, nu ska jag läsa bloggar, se film.. och ja.
Bara mysa med mig själv (misstolka ej)... eller föressten
gör det. Då får ni också en bra dag. Eller en dålig. Suck.
Tolka själva helt enkelt, eller tolka inte alls. Nevermind.

Bloggar nu var det ja, sen film. Puss&kram, kesobanan(?)
Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner