Say nothing.


Snart är det min tur att släppa allt och ta tag i mina drömmar, och det ska inget
vardagsliv eller ångest i världen få ta ifrån mig.
Man lever bara en gång, och
jag ska göra allt i min makt för att få mina drömmar att slå in.  Sådetså.



Jag börjar väl ändå bli lite bättre på att blogga ändå?
Det märks även på statistiken. Hurray! Fast egentligen
ska man ju blogga för sin egen skull, och det gör jag ju
typ nu, så det känns bra (fast det skulle ju inte vara kul
utan några läsare förstås).

Jag funderar på om jag ska till Station nästa fredag.
Fast 160 kronor verkar ju lite smådyrt faktiskt.

En positiv grej är iallafall att jag nästan slutat röka helt.
Känner inte något sug typ, eller ibland blir man jättesugen förstås
men, jag försöker stå emot förutom på fest eller om jag blir bjuden.
Kanske var en bra grej att ta hål i tungan ändå? ;) Skämt åsido.

Nä men iallafall, nu ska jag se film eller något. Idag är ju fredag och
ingen läxa har lästs, det sparar vi till imorgon och dagen efter det.
Ska försöka hinna så mycket jag kan.

Mamma berättade även att det blir bio (en julsaga) och att gå på stan
på Söndag. Vi ska nog kolla runt lite på julklappar och sånt. Vi ser väl.

Aja, ha en jättemysig fortsatt fredagskväll/natt och lördagsmorgon, vi
ses och hörs! Puss
Matilda.

longing for you




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag älskar hans gatukonst.

2009-12-05 @ 03:28:27
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner