Till dig Jens min vän!

Att jag aldrig ska lära mig att om jag lägger mig så tidigt så vaknar
jag kring den här tiden. Suck.
Nu lyssnar jag iallafall på Jens låtar, och mannen är då inte dålig.
Så om du ser det här Jens: Jag har nu fått rysning(ar), och jag frågar chans på dig.
(Spelar ingen roll om du har en manlighet redan).

Jag hoppas att han en dag bestämmer sig för att bli kär i mig, och sjunger en låt tillägnad mig.
Eh.

(Hoppas alla förstod ironin. Men skulle kunna vara sant,
eftersom han är riktigt grym på att sjunga, brudarna han sjunger med också såklart.
)

Och du får gärna sjunga en låt till mig Jens. HEHE!
Det får faktiskt alla... som sjunger bra. Eller fult...

Jag gillar musik. Är den bra får man rysning,
är den dålig, får man skratta.... eller gråta.
Bra att lyssna på alla, så man vet vad man inte
ska lyssna på nästa gång, BRA VA?

Hursomhelst, inge mer svammel. Puss.
Matilda.

Kommentarer
Postat av: Jens

Aaaawie :D

2009-12-29 @ 12:50:09
Postat av: FROZEN YOGURT

Haha, neej! jag var en riktig pain in the ass i går. :( blev lite putt.

2009-12-29 @ 18:18:41
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner