I love you, I really do, even if i try to hate you.

Sitter på skolan nu. Kämpar med Projektarbetsrapporten. Jag hatar den. Usch. Försöker även att rensa bort alla andra läxor och grejer jag har att göra från hjärnbalken för tillfället.

Vi har förövrigt fått våra studentmössor nu, äntligen. Något fucking positivt.

Ödlemående. Uh. Och ja. Jag är en bitterfitta just nu, så låt mig få vara det eller ge mig en kram, så kan jag åtminstone låtsas att jag gillar din närhet. Äckel.

Hehe. Okej, ska ge mig. Jag gillar kramar. Bara inte just nu. Eller behöver jag bara en kram från rätt person? Just nu känns det som what so ever, jag bryr mig inte. Nu ska jag ut och göra dumheter. Och nej, jag röker inte egentligen. Bara på senaste tiden då det har varit så mycket stress.

Dålig vana, ja. Men snälla skäll inte på mig. Det är det sista jag behöver just nu.

Old pic.


Kommentarer
Postat av: nadja

Skönt att du somnade tillslut iallfall, jag kände mig trött runt halv fyra i morse. Bleh!

2010-04-29 @ 14:00:56
URL: http://oldchicago.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja, man vet ju inte. Men det har ju alltid förekommit naturkatastrofer. Nått man bör leva med.. Även om det kommer hända så kommer ingen att få reda på det tills dagen då det inträffar.

2010-04-29 @ 14:17:35
URL: http://oldchicago.blogg.se/
Postat av: nadja

Nej precis. Men även om forskare faktiskt har fått svar på att den kommer bryta ut, så skulle vi människor ändå inte få reda på det. För vad skulle hända om dom en dag om två år säger "Om ca 5 månader beräknas naturkatastrofen att bryta ut, göm er i era skyddsrum och hoppas på det bästa".. Det skulle ju aldrig hända, dom skulle ju inte säga ett knyst till oss, det skulle bli total kaos i världen.



Men tänk om vågen en dag kommer, och alla bara FLYGER ut på gatorna och dras i olika bitar utan armar och ben iväg i en fruktansvärd fart. Ryser lite grann av tanken. Jag pratade med min mormor om detta, och hon sa att det inte alls kommer att hända. Hon var väldigt bestämd på den punkten, och skrattade lite när hon sa det. Och jag hoppas för all världen att det inte kommer hända. Skulle nog ta första pistol och skjuta mig i huvudet om jag såg vågen komma, så man slipper vara med under själva aktiviteten! :D

2010-04-29 @ 14:25:37
URL: http://oldchicago.blogg.se/
Postat av: nadja

Nej gud nej, det behöver inte vara en våg, det kan ju vara precis vad som helst. I mitt fall önskar jag att det vore ett liten stjärnfall. Tänk bara hur trumhinnorna reagerar på det faktum att hela jordklotet kommer att få sig en rejäl smäll.



Men för att tänka lite positivt, tänk på alla andra planeter, "Merkurius", "Mars", "Jupiter", Saturnus" osv, osv, varför skulle vi på Jorden vara först?!

2010-04-29 @ 14:35:10
URL: http://oldchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner