Don't you miss me when I'm gone.

Ville egentligen inte berätta detta, för jag avskyr såkallade "farväl" men det är väl lika bra att skriva om. För vissa kanske detta kommer som en chock, för andra inte. Jag har iallafall bestämt mig om att börja på Hampnäs iallafall. Jag fick besked igår om att jag kommit in och den vägen är det. För er som inte vet vad hampnäs är så är det en folkhögskola som ligger i Själevad utanför övik och jag ska även bo där. Jag ska gå en teaterutbildning som sträcker sig över ett år och det är även sista året de har "internat", sedan börjar de med dagsskola. Mer om skolan och kurserna kan ni läsa HÄR!

Jag hade i princip bestämt mig för att inte börja, men sen då han ringde så tänkte jag "vafan", det är det här jag vill. Och jag kommer sakna alla här hemma som fan, men om jag ska kunna bli det jag vill måste jag ta varje chans som finns. Jag tror jag kommer få ett toppenår!

Om det är något ni undrar så är det bara att fråga. Sköt om er, och kom ihåg att följa erat hjärta och göra det ni vill och känner för, låt ingen annan stoppa er!


Mostra a tutti il mio cuore
Che hai acceso

Kommentarer
Postat av: Patrik

go for it! :D



sv; okej jag använder twitter typ dagligen några gånger om (A)

2010-08-12 @ 12:25:11
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Moa

Men du härligt!!!!! :D Jag tycker det låter som en toppengrej, folkhögskola sägs vara typ det roligaste man gör i livet.:) Önskar dig all lycka! Hinner vi ses innan du åker?

kram

2010-08-12 @ 14:52:29
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner