Today's not my day.



Igår var det tydligen andra advent.
Tiden går fort. Jag glömde även att skriva inlägg, eller rättare sagt: Jag orkade inte skriva och även om jag hade orkat så funkade inte internet alls typ, får skriva två idag istället.

Igår hade en liten pratstund med Agnes, sen sov jag, ungefär. Idag vaknade jag klockan sju ungefär men drog mig ett tag i sängen sen ville Johannes att jag skulle komma ut och bjuda på cigg, sagt och gjort. Sen åt vi frukost (JAG bjöd), sen duschade jag. Så nu sitter jag här nyduschad, och det känns lite som att jag vaknat på fel sida. Och idag är det föreställning, känns inte riktigt som min grej idag. Är rädd att jag ska göra allting fel. Men jag har väl fel i det som vanligt. Tror det kommer gå bra iallafall (hoppas). Eh. JA.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar sen ta en till cigg för att vakna, vi hörs!

ADJÖ.

I'm throwing rocks at your window,
you're tying the bedsheets together.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aja baja säger mamma!!!

Visst var det farligt att röka o kostar pengar som kan sparas till annat trevligt . Är ju rädd om dig för din hälsa och astma du har gör det inte bättre . Du kan väl tänka på det i alla fall.



Ha en bra dag på hampan.

Katterna har hittat varandra utom igår som var lite kyligt innan det blev bra .



Många kramar från mamma /mats och alla djuren .

2010-12-06 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner