Nevermore.


Detta är då jag.... i min härva av obehag.


Ikväll blir det fest, jag vet inte om jag är nog peppad.
Men vad gör man inte för Bingo Rimér? Haha, har haft ont i huvet typ länge, och igår spydde jag ju två gånger. Vet inte riktigt vad det beror på. Aja, vet inet hur det blir ikväll, kanske en liten förfest här och sen vidare till Station. Blä. Antingen kommer för få eller för många, hatar sånt. Lagomt är bäst, i just detta iallafall.

Fuck this, fuck me.
Can't take this anymore, not without you.

Kommentarer
Postat av: Rocio

Hej vännen!hur e det mig? :(

Jag saknar dig o jag vill se dig snart o ge dig världens största o mysigaste kram!



Vi ses snart!

2010-02-26 @ 18:04:58
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner