Emoemoemo......

Jag vill typ allvarligt grina. Jag har ett hål i knäet som är blodigt som jag nyss klämde ut en sten ur, nu har jag dock ett fint disneyplåster med dumbo och grejer. Mitt mobil har slutat funka, jag har ont i huvudet, jag har glömt min plånbok på calles och aa, allt är stört. Detta har jag inte sagt förut typ, men nu vill jag inte dricka på länge, och det ska jag fan hålla. Hoppas jag. Jag orkar verkligen ingenting och jag fattar inte varför jag skriver detta på bloggen. Fan, fan,fan. Matilda, du är en dålig människa och borde inte vistas bland folk. Ååå, jag mådde så bra, fram tills just jag ramlade med cykeln. Dålig karma.


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: K

Know the feeling! Vi borde hänga med varandra någongång och skita i omvärlden och bara vara emos! (jag kan läsa lite och försöka förstå vad det innebär att vara emo för jag har aldrig riktigt förstått... + jag kan typ låtsas förstå! :O) ;)

2010-07-29 @ 03:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner