En del mornar.


Nu har jag typ suttit och pluggat som besatt.
Och vad fastnar tror ni? Ingenting. Jag är så himla besviken på mig själv. Men om jag sover på saken så kanske det går bättre. Jag och Kajsa tog en biltur iallafall, och det var skönt att bara få umgås ett tag utan att behöva tänka på annat. Hon är bra den där Kajsa, en riktig kompis. Känns skönt att ha så fina vänner som jag har. Man glömmer alldeles ofta bort vad man har. Men om ni känner er nere nångång, ta en titt omkring er. Det kan hända att man föds, lever och dör ensam (för det gör man), men man kommer alltid ha folk runtomkring sig som bryr sig. Glöm aldrig det.

Iallafall, statistiken har tagit sig en turn. Uppåt. Det är positivt. Men nu ska jag sluta pladdra och kika på något, en film kanske, sen sova eller plugga lite till. Klockan sex ska jag iallafall upp och plugga. Oj tänker ni. Om jag säger att jag börjar klockan 10.25 då? WTF tänker ni? Jo, det tänker jag också. Men samtidigt så kan jag nog somna om om jag bara får chansen att plugga lite till. Det fastnar nog mer än man tror, bara man får sova på saken.

Nu ska jag sluta, påriktigt. Jag bjuder på en låt ovan, en som för många minnen med sig. Och låten stämmer in på så många punkter. Lyssna och sveps med i texten. God bless Charta77!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner