Internationella kvinnodagen.


Mums, Dregen. Bild lånad från google.


Hej på er, idag är planen att försöka knåpa
på mitt personliga brev och cv och även gå ut på en promenad med en god vän. Vi ser väl om det blir av. Somvanligt har jag ångest över pengar, som jag förövrigt hatar att ha, men jag hoppas du inte tar jätteilla upp att jag inte har någon gåva åt dig Emil, får försöka gottgöra, haha=(

Och mer än att det är internationella kvinnodagen idag (vet inte riktigt vad det gör för kvinnan men) så saknar jag massor med folk nå så fruktansvärt. Ellinor & Rocio är två av de mest saknade just nu. Jag längtar tills vi ses igen. Nu ska jag då gå ner och se om vi har något ätbart, hoppas alla får en trevlig dag med skinande sol i fejjan, hehe. Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner