Sälj dig, sälj dig dyrt.

Varför är jag inte på individuellt val? Uh. Jo, för jag... försov mig. Damn. Ändå har jag sovit sen ca 21.00, dock har jag vaknat en massa gånger. Jag är helt slut i kroppen, kan det vara något virus? Eller kanske bara att jag är slutkörd. Nevermind. Det löser sig? Mest oroad är jag dock över svenska nationella. Vet inte hur jag ska lösa det. Det enda jag behöver lösa nu är att stiga upp.



Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting
Vi skulle kommit längre
Men räckte inte till
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner