These words are my own, from my heart flow.

 

 


Min favvomisse.


Rocio är tydligen ok, känns förbannat skönt. Vet inte vad jag hade gjort om situationen hade varit annars och hon hade svepts med i jordbävningen. Fy. Aja, jag har lyckats sova typ hela dagen. Imorgon blir det dock inte tid med sånt då jag både ska hinna plugga och gå på musikarnas mj konsert!

Det börjar dra ihop sig nu, allt går så förbannat fort, och det känns som att jag dras åt alla håll samtidigt som jag sitter stilla. Jag är en aning förvirrad. Men snart är det över. Jag  vill dock inte ens veta hur många smällar som kommer efter jag slutat. Efter sommaren kan jag nog andas ut, ett tag. Sen är det dags att leta efter ett jobb.

Nu ska jag sluta fundera och se klart filmen jag börjat på. Smsa gärna! Hoj.


Kommentarer
Postat av: Aom

Det är min misse

idi!

2010-03-01 @ 21:29:20
Postat av: elina pina

ÅÅÅÅÅÅH vilken sötkisse!!

2010-03-02 @ 14:42:01
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner