Akta dig för eld och djupa vatten.

När vi som cs/militärgubbar dansade ett Dundercupsintro (innebandy) i ettan.
Jag och Rocio med dansarna. Minnen.


F
ötterna värker, mensvärken har börjat lägga sig och jag tappade nyss en dataskärm över mitt lillfinger så det började blöda. Snyft. Ej okej med blod. Har iallafall varit på stan och införskaffat ett par tygskor för hundra svenska riksdaler. Röda och fina, kanske får ni se sen. Vem vet, om inte jag? he he. Har även provat en ny marabou smak. Limited edition med smak passionsfrukt och chili. Den var väl sådär, om man säger så. Blir att prova på polka nästa gång, den blir nog en hit!

Såg iallafall våra duktiga klasskompisar dansa idag, och jag blir så stolt att det gör ont. Jag blir nästan mammig och ser dem som 'mina' haha. Men dom är ju våra. Teater & Dans. Två olika grupper i samma klass. Vi har ju hållt ihop nu i nästan tre års tid. Herregud. Aja, nu slutar jag innan jag blir tokig/tårögd över studenten igen.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Dom var grymt duktiga!:D

2010-05-11 @ 18:45:47
URL: http://emiliaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner