Livet leker mina vänner, för första gången på väääldigt länge.

Idag har varit en huuuuur mysig och bra dag som helst. Varför??? Jo. För jag har fått det mesta av idrotten avklarat, god mat på skolan, slutade råtidigt, for till Carran och solade med några härliga tjejer (pics pls!!!!), och även träffat mysiga vovvar och ätit god halloumi. Sen har jag fått världens godaste(?) parfym av Caroline, TAAACK! Och sen cyklade jag hem och vi ska även äta rågod mat hemma. Sen är det även en som är intresserad av min moppe. Blir den såld blir jag RIK! och har råd... med saker. Helt ok.

Därför!


Och imorgon är det dags för brännboll och grejer och sen Kajsa och Rickys inflyttningsfest, HUR KUL? Livet leeeeker. Nu ska jag kolla efter brännbollsracken i vårat förråd. Vi hörs!

It's getting late but I don't mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner