Let me go.


Klicka på bilden över för förstoring.

Haha, som ni ser på bilden däruppe så blev jag ordentligt skraj bara nyligen. Nu är jag vaken iallafall. Har tänkt på att dom senaste veckorna är det som att någonting vill visa mig hur man uppskattar världen typ. Den långa flygplansresan fick mig att inte klaga över de korta, den riktigt dåliga filmen kommer att få mig att inte klaga över de halvkassa filmerna, och nu att Cobra rymde kanske bara visar att man ska tänka på vad man har, för det kan bara försvinna en dag. Det är så lätt att glömma bort, eller ta för givet. Ta inte andra för givet och låt ingen annan ta dig för givet. Gud vad jag är dubbelmoralisk i det påståendet dock, för naturligtvis måste du tänka efter noga (om det nu behövs) och verkligen och bestämma själv vilka som är sådär riktigt viktiga, de andra kan du ta för givet, HAHAHA! Förlåt.

Ibland känns det verkligen att jag blir tvingad till vilka jag ska lära känna och umgås med. Det är som att jag inte har en fri vilja och plötsligt vet hela världen vem jag är och hur jag funkar. Eh, eller inte. Det är iallafall så jävla skönt att jag har börjat säga ifrån nu. Jag känner mig mycket bättre i hela mig då jag verkligen får göra det, och även om det låter elakt då det kommer ut ur min mun så känns det bra. Vissa gånger kan jag få lite dåligt samvete, men jag håller med Jonathan. Man måste såra någon då och då för att de ska fatta. (Att jag inte har fattat det förut? Dumt.)

Tror det är bra att jag kommit upp på benen en aning, på den planen iallafall, även fast det sugits energi ur mig på andra plan. Jag är bara så himla glad att jag har mina vänner. Och min familj, och mina djur och allt det där andra runtomkring. Saker man kan uppskatta. Om jag bara tar ett steg i taget kanske jag blir den jag egentligen är en vacker dag. Jag har ju faktiskt hela livet på mig. Höhö. Skämt åsido, eller delvis iallafall.

Idag blir nog en bra dag, hoppas jag.

I am fueled by all forms of failure.
I paid the price, so I'll take what's mine.

I bet you didn't see that one coming,

Cause I do as I please, apologize for nothing.

My time is flying but I'm still second to none.
Always shining the brightest when I'm placed under the gun.




Bild jag hittade i bloggbildsarkivet. Fast den finns typ inte på bloggen så det kanske bara var någon jag tänkte att jag skulle lägga ut men det blev inget av. Festlig bild föressten. Jag har tänkt på det, bilder jag skulle skämmas för DÅ eller tycka var fula, kan jag tycka är oskämmiga eller snygga ett par månader efter. Ja, jag är störd. NU... hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner