Come on, come on, you know this isn't what we planned on. Come on, come on, tell me we'll be ok.

 

 

Sitter på bussen nu och jag förstår inte riktigt grejen
med att ha internetuppkoppling men inget uttag för strömsladden. Ovärt, lix. Dock ska jag nog försöka sova i några timmar så att jag orkar någon skola eller så. Jag vet inte riktigt vad jag känner för att återvända då det har hänt en massa grejer medans jag varit borta. Förstår inte riktigt. Är det alltid så, att jag är som yin&yang och måste typ stanna på ett ställe för att hålla balansen, direkt jag reser eller far iväg från ett ställe så brukar det oftast hända en massa cpgrejer hemma.

Hemma. Är det så jag börjat kalla Hampnäs nu? Farligt. Vem vet hur jobbigt det kommer att bli att lämna stället när det är dags då jag redan kallar det för hem? Vem vet. Inget man ska tänka på nu iallafall. Kan man älska och hata ett ställe samtidigt? Det är tydligt det.

Nu ska jag dock försöka få en blund somsagt, börjar även må illa eftersom blicken fokuserar på skärmen och de andra sinnena på rörelsen runtomkring. Uh. Hoppas ni har det bra. Jag överlever.

Som alltid.

Been through a lot in the last year
It's like everything I love is slipping away
And every time I come home
Some more of me isn't there
I gotta get it together
I need to do things for myself
I've given everything
But still you take more from me
I need some room to breathe



Kommentarer
Postat av: sandra

Svårt att förklara.. haha :)



http://sluu.blogg.se/category/takayasus-atrit.html

2010-10-19 @ 21:19:05
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner