Sometimes.

Åh vad jag är less världen just nu. Vad folk är blinda. Vuxna människor. Pinsamt. Jag börjar bli trött igen, och det förlorar jag bara själv på, fan. Jag längtar efter dig Ellinor, får komma bort från allt ett tag. Bara vara. Så. Mamma, jag saknar dig också. Världens bästa mamma!


Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get so insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along, yeah
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Längtar tills vi ses älskade syster! Ska bli så himla mysigt att rå om varandra i 2 veckor! Du & jag <3

2010-09-21 @ 19:49:56
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Lilla mor skriver

Godmorgon !!

Vad skönt att helgen är på gång och du får sova ut två morgnar utan att någon väcker dig . En annan ska jobba men så är det med livet . Oj nu är det inte långt bort innan du sitter på planet till det stora äventyret over there .



Det kommer att göra dig gott med värme och dels att träffa storasyster och alla andra som hon känner . Du får komma ihåg att skicka ett vykort till oss bara . Ha en skön o trevlig helg me de dina .



Mamma skickar många varma energi kramar så du kan bli lite gladare och känna dig tillfreds med livet .



Ha de gött /från mamzi nr 1

2010-09-24 @ 07:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner