HELLO DARKNESS MY OLD FRIEND, I'VE COME TO TALK WITH YOU AGAIN

Nu har jag nyss varit med i ett steadicamprov för film tvåorna. Jag och Jonas skådespelade och filmarna filmade (duuuh) i något dåligt manus som Mats kommit på (filmlärare), sen höll vi på i några timmar, sen fick jag själv prova den där steadicamgrejen, med arm och kamera. Jag växlade mellan att känna mig som 90 åriga Sigurt, roboten sven och en regnbåge. Det var kul iallafall. Kände att dessa timmar gjorde min dag, så himla roliga steadicamlärare! Bästa ever :))))

Två veckor har gått, och ännu har jag inte sett röken av ett sms från expert som berättat att min dator är klar. Känner att jag börjar bli rastlös, OCH som att det inte vore nog med att jag var inne på facebook jämt på mobilen förut så har det ungefär fyrdubblats nu, jag är verkligen inte bra för min egen hälsa.

Annars då? Vad gör jag på dagarna och kvällarna? Skola, rep, spela tvspel, somnar försent alt för tidigt, pratar i telefon, och går runt i någon slags zombiebubbla. Jag tycker det är skitkul med skolan, men nu är jag så jävla trött, vill bara hem nu.

Sen fick jag ett erbjudande av min kära pojkvän att komma och fira nyårs med honom, han sa att han var villig att låna pengar till mig för det, och jag är ju fruktansvärt sugen, men det blir en utgift som jag inte vet om jag har råd med + att jag inte vet ifall Lisa (min syster) vill att jag firar med henne.

Sen ska jag ju till Stockholm, träffa och bo hos Malin, träffa annan släkt, kompisar osv. Blir nog myz!

Nu ska jag till mitt rum, sen kanske till Ica. Vi hörs!!!!!!!!!!!!




Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner