NY DATOR OCH SÄNGLIGGANDES

Hej igen, min kära blogg och även ni envisa människor som fortfarande läser den, haha! Nu har jag skaffat en ny dator, nämligen en HP pavilion dv6, den har grym skärpa, vassare ljud än flesta bärbara (beats audio) och den är ba allmänt fiiiin!!! Tror vi kommer trivas bra tillsammans.

Meeen, med något gott kommer något ont. Har lärt mig att man borde lyssna på kroppen då den säger ifrån att man ska vila, för något som började med lite smått ont i bihålorna, blev snart förkylning, feber och lock för öronen. När jag sen kom hem och skulle till vårdcentralen (hemmaaaa äntligen, wiho!!!) för att göra lite prover så passade jag på att nämna öronen där de kikade. VIPS - akut läkartid. Slutsats? Öroninflammation. Lösning? Pencillin och Cocillana + dubbel dos av astmamedicin.

Jag säger bara att vilken jävla tur att det upptäcktes, det som är lite mindre bra är ju dock att jag vet inte hur många vänner jag hinner träffa då jag är sängliggandes. Var nog svårt att hinna med ett schema då jag var frisk. Meeeen, jag hoppas att det mesta har försvunnit efter jul och då ska jag se till att vara back in track.

Kom ihåg det kära människor! Ta hand om och lyssna på eran kropp, den är den enda ni har :)

Puuusss!! OCH god jul och gott nytt år för fan :D

+++Syster är hemmaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner