TAKE CARE

Sitter på Simons rum i Skara och väntar på att hans pappa ska hämta upp mig om ca en halvtimme. Mitt mående är sådär, men jag kämpar på så gott det går. Vila får jag göra i graven? Hahaha. Åt någon konstig macka tidigare på tåget som jag tror ställde till det en del för min mage, för nu har jag ont i den och grejer, ovärt.

Saker börjar iallafall klarna nu, och jag hoppas att snart få reda på vad det är som gjort att jag varit så trött under en lååång, lång period. Om jag får reda på det kan jag ju göra en nystart och börja jobba fullt ut, precis så som jag alltid velat, men inte kunnat pga min trötthet.

Nog om detta, hoppas ni har haft en underbar jul, mellandagsrea och får ett underbart nytt år, det ska jag också försöka ha, trots sjukdom.

Och ta hand om er själva och varandra, kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner