TAKE IT EASY

Åt sista pencillinet nu. Känner efter i kroppen. Tittar på dagens datum, gruvar mig. Igår kändes det iallafall lite bättre? Öronen kan jag ju inte riktigt räkna med att de ska gå över på direkten... men. Allt det andra? Halsmandlarna är fortfarande uppsvullna, har typ sickfuck hosta deluxe, har ingen direkt matlust och så vidareee.

Är väl lite piggare. Får lita på mamma och Mats som säger att det går mycket upp och ner när man äter pencillin, sen är det väl bara att göra som jag gjort den senaste veckan. Ta. Det. Luuuuuugnt.

Suck.

Nä, nu ska jag dricka lite vätskeersättning, sen kanske se någon film. Jag kan ju inte vara Zombie förevigt. Eller? Nej. Det kan jag inte. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner