Never catch your breath to early.


Vad gillar ni att läsa i en blogg, eller är det bilder, musik och annat dylikt som intresserar era ögon/öron?

Jag har kikat igenom arkivet lite och kommit fram till
att jag var mycket kreativare och roligare förut, enligt mig själv alltså. Men det märks ju att man fick fler kommentarer också. Borde kanske ta tag i bloggen ordentligt? Eller kanske ta en paus. Jag måste känna efter tror jag. Bloggpepp kommer typ i perioder, men det känns som att all min energi går till att ha lov och att trötta ut mig på skolan.

Varför måste man bli vuxen? Jag vägrar.

You’re lying to yourself and then still you act surprised.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner