If you can't stand the pressure, stay the fuck out of my way.

Sitter och käkar namnsdagsgodis och dricker tropisk saft. Får passa på att både äta mango och dricka sån saft medans jag är hemma. Vill inte döda Helena :( hahaha.. så rädd. Saknar alla så himla mycket nu. Är så rädd att alla ba ska försvinna sen..... Å som i Ångest. Kommer sakna Hampan så sjukligt. Får ta vara på tiden, det som går. Men allt går ju så jäkla fort ändå. Blä!

Aja, positivt tänkande. Livet är nog rätt bra ändå. Även fast jag inte riktigt vet hur jag ska lyckas med allt ännu. En sak i taget. En dag i taget.

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn

Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner