Vem vet?

Jag har legat i sängen nu ett tag och det var från början tänkt att jag skulle ta en powernap, men det var för ljust, hade på musiken för högt osv, osv. Men jag tror minsann jag slumrade till litegrann. Är faktiskt ganska underskattat att vila bara. Jag menar vara vaken vila. Typ så att man vilar komforten som i Sims, man blir ju ändå pigg ju, eller piggare iaf. Hehe ajaaa..

Helena sa btw att mitt sms var ett av det finaste hon någonsin hade fått, det värmde. Hoho. Tror föressten att Cobra har klöst mig en miljard gånger sen hon kom hit, bara för att hon är så klantig, ramlar hela tiden, och då funkar jag tydligen som något man kan ta i? Min hud mår inte bra av det dock, och jag gillar inte blod, och inte när det kliar och svider heller, men klantig matte, klantig kisse antar jag?

Nu ska jag fortsätta kika runt på internet och dricka upp colaburken jag öppnade (Har ju fortfarande kvar), ha en fortsatt fin dag!

Du är en saga för god för att vara sann
det är en saga i sig att vi funnit varann



Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

söt kisse!

2011-03-24 @ 16:08:55
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner