LABYRINTH

Ny vecka, ny start på relativt gamla rutiner. Jag har inte så mycket intressant att skriva. Är trött för jämnan, som vanligt. Därför ska jag gå till Vårdcentralen imorgon och be de läskiga människorna att kolla upp min sköldkörtel. Jag hoppas att de hittar något fel på mig så jag kan få mediciner, är så less på att vara ständigt trött utan att veta vad det beror på.

En till sak att vara glad över är att Simon kommer nästa vecka. Alltså veckan efter den som kommer. Eller ja, på helgen. Seeeeeen har Malin även sagt att jag gärna får komma till henne en stund på jullovet innan jag åker tillbaka till Molkom, och det kändes så jävla bra att få den inbjudan.

Fast, hon kommer att ångra sig. H e heee.

Känner mig tråkig. Slutar nog här.


Dum spiro spero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner