YOU ARE JUST A DAYDREAM AWAY

Har alldeles nyss kommit hem från Karlstad. Vi har kollat på någon dokumentärfilm om trafficking. Mycket gripande faktiskt, och sjukt att det faktiskt pågår sånt i våran unkla lilla värld.

Annars då? Har varit förkyld nu i några dagar. Och vårdcentralen nekade en läkartid och hänvisade mig till Skellefteå där jag brukar gå. "Men det är självklart vi tar emot dig ifall det är akut, lycka till!!!!!!" Wtf? Aja, är så trött att jag knappt orkar med vare sig mig själv eller skolan, men det kanske inte är nog akut för dig? Bitch.

Kram.

Hahahhaa. Lol på mig.  Nu tänkte jag sluta oroa mig över allt som går att oroa sig över, som t ex min dåliga ekonomi. Höhöhöh. Och sluta skriva onödiga blogginlägg. Kanske.

Ha det så bra iallafall, så hörs vi sen, i ett normalt. ELLER icke normalt blogginlägg, allt beror på vad man jämför med. Alltså, adjö, adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner