MY INSECURITIES COULD EAT ME ALIVE

Har haft en mysig pratstund med Frida. Hon är bra. Det är typ det enda vettiga jag gjort idag. Sen fick jag en pizzaslice av Alex. Det var gott.

Jag är faktiskt helt körd i hela kroppen. Men det enda jag har imorgon är samtal med Maria vid 11.20, sen filmhistoria efter lunch. Och på fredag blir det nog inte så mycket mer än att fixa inför disneyfesten och träffa världens bästa boy.

Det har varit en rätt slö vecka. Men välbehövd. Dock känner jag mig lika död som innan. Stressen tar kål på mig, mina tankar tar kål på mig. JAG tar kål på mig. Slappen åååå quinna! Jag återkommer med vidare information när det finns något viktigt att säga. Eller där ljög jag. Jag återkommer nog med oviktig information. Men what the hell, min blogg, mina regler. Nu ska jag se ifall jag ska he igång nån film. Fast troligtvis ska jag nog bara dö i sängen och hoppas på att få sova ut ordentligt.

Ha det fint mina vänner och viktigast av allt - ta hand om er!


Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans.
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam.

 



Kommentarer
Postat av: Mille

Jag håller med!! :D

2011-10-20 @ 19:21:00
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner