BRING ME CLOSER

Igår var en bra kväll och det gör inget att jag inte vet var min jacka är. Tack till alla fina, speciellt Frida, du är min gudinna! Haha. Så himla rolig jävel när hon är full ♥ Och även ett speciellt tack till min fina, underbara boyfriend. Du gjorde min natt med världens flummigaste camsamtal!!! hahaha.

Klockan tolv ska jag och Frida bege oss mot pizzerian, där ska jag köpa något som jag suktat efter hela veckan, nämligen en sån här:



Finns fan inget godare än pizza med pommes på. Jävligt mättande dock. Så man får spara halva. FAST det kan man inte för uppvärmda pommes det smakar som något kvarglömt. Jag säger inte vad, för då får ni nigHTmareZZ. Nu ska jag sluta hålla på. Godnatt för fan. (varför skrev jag godnatt?)

pÖZ

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv fina du :D <3

2011-09-18 @ 13:50:43
URL: http://ritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner