DID YOU GIVE THE WORLD SOME LOVE TODAY BABE

Jag är nog snabb på att lära mig ändå. När det gäller manus. Ibland. Sällan. Kanske. Kan typ en tredjedel av manuset nu. Har bara pluggat lite igårkväll och lite nu. Sen är ju frågan hur mycket jag kommer ihåg sen, men det brukar bli bättre om man får sova på det och sen upprepa det några gånger i skallen. Har panik att jag inte ska kunna det till nästa vecka. Det gäller verkligen nu! Kommer glömma allt när jag ska läsa upp den för Torun. (Nervösa, nojjiga jävel, tro på dig själv för fan!!!!)

Ska kika igenom det ett tag till, sen mååååste jag typ sova. Jag är så fruktansvärt hjärndöd. Förstår inte hur jag kan vara så trött? Hur fixar alla att vara så pigga 24/7? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner