JAG VET ATT DU HAR TÄNKT, MEN BERÄTTA HUR DU MÅR

Klockan är tjugo över två, och här är ekot. HAHA, fast nä. Där ljög jag. Shame on me. Vad är ens ekot? Jaja, radio och grejer, men vad vill dom? Vad gör dom? Nevermind. Nä men vi har fått "sluta" tidigare, eftersom vi har fått eget arbete. Monologinlärning. Efter powernapen. Sov inte så väldans mycket inatt alltså.

Annars idag då? Vi har haft uppvärmning med tvåorna, skakat av oss känslor, fridansat och sedan slowmotionat oss. Sen hade vi lite röst och grejer med Anna, kursledaren. Jag har verkligen svårt att koncentrera mig på två saker samtidigt, att säga det jag ska säga samtidigt som jag ska få en känsla och få det att nå ut till publiken medans den går iväg. Tappar tråden. Måste bli bättre.

Vi har även fått scheman, och på torsdag ska vi på Scalateatern och se Macbeth, och vi ska se den på engelska. Svinintressant. Har aldrig sett teater på Engelska. Ska bli kul.

Ja, det var väl det. Nu ska jag powernapa. Jag längtar till i helgen. Kom, Simon, kom! ♥

 

So if we get the big jobs and we make the big money
When we look back now, will that joke still be funny?
Will we still remember everything we learned in school?




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ekot = nyhetssändning ;)

2011-09-19 @ 17:39:28
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner