RELAX

Först och främst av allt - GRATTIS MALIN! Hoppas du får en underbar dag och att min present dög ;) Sen vill jag bara tacka någon högre makt för att jag slutar för dagen nu. Hade lite monologläsning med Torun själv, sen är det de andras tur, så jag är färdig för idag, kanske får någon läxa på sms, men det är sen ju.

Nu ska jag för första gången på länge lägga mig i sängen, plugga i öronpropparna och koppla bort all stress. Har två och en halv timme på mig innan det är middag, och det kunde inte vara mer välbehövligt. God bless! Och om ni undrar varför det är så välbehövligt, så kan jag säga att varje gång jag försökt slappna av så har jag inte kunnat sova, eller så har jag blivit störd, eller så har jag inte hunnit få nog med vila. SÅ NU JÄVLAR!

Imorgon blir det middag i Karlstad, och förhoppningsvis lite shopping (om ekonomin tillåter) wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner