WORK, WORK, WORK

Wow! Vilken dag alltså. Vi har fått sluta tidigare nu för eget arbete, men vi har jobbat så intensivt så det känns som att klockan är typ fyra ändå. Vi har gjort olika övningar för att förbereda oss inför skådespel inom film och fått lära oss vilken stor skillnad det är mellan teater och film. Hur lite man egentligen kan göra, men hur mycket det syns i filmen. Första övningen utan kamera tyckte jag var skitsvår. Tycker det är mer jobbigt med publik utan kamera, än när man faktiskt står framför en kamera och ska agera. Jag vet inte varför.

Jättekul dag iallafall. Nu funderar jag på att kanske ta en liten powernap. Vi får se. Ska iallafall slänga in lite tvätt, sen vid sju skulle Fredde träna kickboxning eller nåt. Kanske ska hänga på då. Dags att få igång fläsket lite.

Sen måste jag repa monolog. Och repa. Och repa. Och lite till.

Än en gång en fet eloge till Patrik Dufwa, vilken kille alltså! Gryyyyym.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner