I'M PROUD

Då var regiövningen över för min del. Skönt, men även lite sorgligt. Fick mycket positiv feedback och många tyckte att jag jobbat bra med karaktärerna samt scenen. Jag var lite nervös över att det bara var jag som skulle tycka den var rolig, men det var folk som skrattade under hela föreställningen. Skönt! Känns även skönt att helt ärligt kunna säga att jag är stolt över mig själv. OCH över mina skådisar, såklart. Hade aldrig gått så bra om jag inte haft sån tur med skådespelare. Plus att jag blev tilldelad en grym pjäs.

Sen har jag även spelat upp båda scenerna jag skådespelade i, även det kändes skönt, även om vissa saker kunde gått bättre. Men nu ska jag sluta vara negativ. Typiskt mig att när jag väl lyfter mig själv så trampar jag ner mig själv i nästa stund. Det gick bra och jag är nöjd. Precis som det ska vara. Punkt.

Nu kan jag andas ut över detta, och börja oroa mig över andra saker istället. Gryyymt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner