I'VE GOT A HOLE IN MY HEART WHERE YOU USED TO BE

Sitter här nu i sängen och funderar på att ta mitt pencillin snart. Kunde inte sova pga någon som borrar utanför? Och nog fan har denna person borrat ett tag vill jag lova. Simon sover då lungt vidare iallafall. Jag blev även ledsen för att jag och Simon tänkte gå och se Lejonkungen i 3d. Min favvisfilm ever, men nä, den börjar inte sändas förrän den 13 Januari i Skövde, och skolan börjar 9 Januari = Jag är inte här. Bu fucking hu. Seriöst, varför kan den inte bara börja den 6 som på alla andra jävla ställen.... suckkk

Haaaa! Annars då? Känner mig friskare för var dag, men tröttheten är ju såklart kvar. Det är den alltid, men det är något jag får räkna med tills farbror och fru doktorn har kommit på vad det är för fel på mig ;)

Aja, pencillin nu.

Tänker på alla er saknade vänner!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, det är nån jevel som borrar här också, FORTFARANDE! Orkar inteeeeeeeee. Huvudvärkeeeeen.

2012-01-04 @ 13:57:01
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe hejsan my määttisch!

Jag och J var i arvidsjaur och bodde på hotell över en natt, det var super mysigt!



Haha och alla bilder har jag i min dator som ligger och trycker i en massa olika mappar mohaha!

Sen så brukar jag gå bakåt i din blogg och även där hittar jag bilder! Saknar dig! P.S. Jag börjar bli sjuk nu tror jag...

2012-01-04 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner