LIFE IS LIFE

Blev ingen smörgåstårta idag, men god mat var det ändå. Och trevligt sällskap förstås. Efter vi besökt Simons farmor besökte vi Simons pappas motorcykelklubb, det var jättetrevligt, men kände att tröttheten tog över tillslut. Trist. Hatar att vara kronisk trött. Blä.

Imorgon är det dags för hemgång, och jag kan inte rå för att det värker lite i hjärtat. Efter många dagars umgänge med min fina så känns det lite hårt att återvända till sitt lilla studentrum och sin ensamma säng. Men, men. Sånt är livet.

Nu ska jag snart se det nyaste Vampire diaries, och njuta av det livet har att erbjuda av denna kväll. Sköt om er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi ses snart ju! :D Saknar dig!

2012-01-08 @ 08:29:44
URL: http://ritan.blogg.se/
Postat av: Ida

Anledningen till varför jag tänker på dig när jag ser det youtube klippet är för att det påminner mig om hur fantastiskt bra du får mig att känna mig!

Saknar dig väldigt mycket och hoppas du får det bra det här skolåret! Love u <3

2012-01-09 @ 02:30:14
Postat av: felicia

sv; åh tack tack! :)

2012-01-09 @ 11:43:04
URL: http://katkarapus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner