BABY, I HAVE NO STORY TO BE TOLD

Sitter i ett nystädat rum, med skön musik i högtalarna, just nu "Take on me - Aha". Dricker ur en fanta lemon med sugrör medans svalkande sommarvindar blåser in genom det öppna fönstret. Himlen är blå och gräset är grönt. Har varit många fina dagar här i Molkom på senaste tiden. En sak är säker och det är att sommaren har nått hit.

Nu är det bara två ynka veckor kvar innan Mats kommer från Skellefteå och hämtar upp mig, sista gången jag lämnar rummet, för att aldrig mer återvända just hit. Rätt sorgligt när jag tänker efter, men ska bli skönt samtidigt. Jag tror det är bra att någon eller några gånger i livet inte ha en aning om vart man ska ta vägen eller veta vad man ska göra.

Nästa destination efter Molkom blir Göteborg, ska bo utanför i ett hus hos Mats syster, min såkallade faster. Det ska bli spännande och kul. Nu startade "Rolling in the deep" med Adele och jag ler lite för mig själv. Jag tänker på mitt liv. Och även om det finns lite skit på vägen, så försöker jag att inte tänka på det nu. Finns så mycket bra också. Jag saknar mina vänner och min  familj i Skellefteå, men just nu är det inte tid för mig att åka hem. Det funkar bara inte. Men vi får se vad framtiden utvisar, jag och Simon ska nog åka till Skellefteå i Augusti i en vecka, ska även försöka hinna hälsa på i Lycksele då hos farmor och Ellinor. Det blir roligt :) Får somsagt se om jag kommer innan också. Beror på pengar och ifall jag har jobb just då.

Nu känner jag att jag vill göra annat än blogga. Hihi. Ha det fint, kära medmänniskor! Njut av sommaren!

ps. Puss till mamma på morsdag, och en gnutta avund på älskade syster Ellinor som är i Usa i några veckor, glassare!!!! Vi får hoppas hon köper hem något fint till sin bortskämda lillasyster..... hahaha ♥ puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner